آیدای قشنگم،دختر نازمآیدای قشنگم،دختر نازم، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

آیدا نازترین دختر دنیا

عافیت باشه نازگلم

1392/8/25 16:00
نویسنده : خاله نسرین
834 بازدید
اشتراک گذاری

                                               

آیدایی مامان....تقریبا یه ماهه دیگه تولد 5سالگیته ولی متاسفانه هنوز از حمام رفتن متنفری. نمیدونم چرا انقدر از حمام بدت میاد. هر روشی روهم امتحان کردم ولی فایده نداشته.وقتی آب میریزه رو صورتت انگار داری خفه میشی تا کی می خوای اینطوری با دعوا بری حمام خدامی دونهسوال.

امیدوارم هرچه زودتر به حمام علاقه مند بشی شیطون کوچولوی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

madarkhanomi
6 آذر 92 9:44
سلام دوست عزیز.دختر نانازی داری انشاله زنده باشه. منم منتظر دخملکم هستم که انشاله این روزا دنیا میاد میگم چطوره که بهش بگید خودش با یه ظرف عروسکی آب بریزه روی سر خودش تا ترسش بریزه یا اینکه بگید یه بار اون سر شما، تا بفهمه که خطری نداره و خفه نمیشه(حتی اگه تمییز هم نشوره بعد دوباره خودتون بشوریین) یا زیاد باهاش آب بازی کنید توی حمام
خاله نسرین
پاسخ
ممنون مادرخانمی ولی من همه را ها رو امتحان کردم متاسفانه کلا میترسه و باید فقط منتظر باشیم شاید درست بشه